UROlærer

Oslo eller nett
Pris: 1200,-
Ventetid: ca. 1 uke

Jeg er fra Nittedal og er født i 1978. Jeg er gift med Ivar og vi har barna Jonas på 17 og Ida på 20 år. Har jobbet i mediebransjen i mange år og nå er jeg så heldig å få jobbe som UROlærer.

Lenge gikk jeg på autopilot og fulgte strømmen. Hadde ikke mye kontakt med hva jeg egentlig ville eller følte, fulgte stort sett det andre gjorde. Men en dag gikk det ikke lenger.

Så da livet ble tungt skulle jeg fikse det også. Derfor var jeg innom det aller meste av tilbud for å forsøke å fikse dette som var vondt. Fikse tankene mine. Men på UROskolen har jeg lært at livet er perfekt sånn det er. Den vonde uroen er dypt menneskelig. Og at tanker kommer og går uten at de kan styres. Jeg er ikke tankene, de bare kommer i meg.

Jeg har sett hva det har gjort med barna og familien min at jeg er blitt i stand til å se på hva som foregår i meg selv. Uroen har blitt min ledestjerne i livet. Den må være med for at jeg skal kunne være så tilstede og så mye kjærlighet både til meg selv og andre.

Nå vil jeg gjerne forsøke å lære bort det jeg selv har lært og fremdeles lærer. Slik at du også kan lære å leve med den uroen vi alle har, og likevel kjenne at du lever livet. Her og nå!

Jeg gleder meg til å ta i mot deg.

Monica Stubkjær

Bli med på Monicas aktiviteter:

Les Monicas blogginnlegg: