www.patreon.com/uroskolen

Ekslusivt innhold til kr. 100,- pr. måned.

I vårt Podcastmedlemskap får du tilgang til eksklusive podcastepisoder som ikke er publisert andre steder. Dette kan være episoder som går dypere inn i områder som oppmerksomhetstrening og instruksjoner i spesielle ferdigheter, dyptgående innlesninger, serier innen spesielle felt som spiseforstyrrelser, kronisk sykdom etc. I tillegg får du tilgang til hele podcastarkivet vårt.

Medlemskapet koster 100 kr/mnd og pengene går i sin helhet til å styrke UROskolens drift og utvikling.

Vi vil fortsette å spre interessen og kunnskapen om URO uten at du trenger å betale noe. Vi synes det er så viktig. Så det vil fortsette å komme nye gratis episoder på UROskolens podkastkanal – der vil du alltid finne ca. 50 episoder du kan høre på uten kostnad.

Om ikke lenge kommer vi også til å lansere et Fordypningsmedlemskap der du har mulighet til å se undervisningsvideoer, opptak fra foredrag og delta på LIVE foredrag månedlig.