UROlærer

caspar@uroskolen.no

Oslo eller nett
Pris: 2500,-

Jeg er en av initiativtakerne til UROskolen, og skolens faglig ansvarlige nestor. UROskolen har blitt til i et samarbeid med nære kolleger og venner, og mitt bidrag har vært det jeg har lært og forstått om menneskesinnet etter å ha arbeidet mer enn 40 år som terapeut. Denne forståelsen er i essens at det normale menneskesinnet over tid utvikler seg til å bli dominert av urodrevne mønstre som forårsaker ufrihet, lidelse, sykdom, konflikt og ødeleggelse av livsmiljøet. Alle mennesker som vil, kan lære å komme ut av disse destruktive mønstrene. UROskolen er etablert for å lære deg og alle som vil lære, kunsten å komme ut av et liv styrt av indre uro.

Som skolens eldste og mest erfarne lærer i UROkunsten, underviser og veileder jeg de andre lærerne på Uroskolen og har siste ord når det gjelder utvikling av skolens faglige innhold og form.

Hvis du vil lære kunsten å romme uro, kan du bestille time hos meg eller en av de andre UROlærerne, eller ved å ta kontakt på mail. Jeg underviser også på UROvandringer i naturen hver sommer. Av og til holder jeg også klasser eller grupper på lik linje med de andre UROlærerne.

Jeg er også sterkt engasjert i å representere UROskolen utad, og slik vise frem UROskolen og UROkunsten for verden rundt oss, i artikler, bøker, foredrag, media, i både egne og andres podkaster osv. Vi på Uroskolen vil gjerne fortelle de som vil høre hvordan UROkunsten kan være til hjelp for alle mennesker i deres strev for å skape et meningsfylt og tilfredsstillende liv.

Ikke nøl med å kontakte meg hvis du har forslag til interessante uroprosjekter. Jeg vil gjerne ha idéer og gjester til podkaster, holde kurs, seminarer og foredrag, forslag til undervisningsmateriell osv. Alt mulig som kan gjøre UROkunsten kjent, aktuell, utforsket og tilgjengelig for alle. Jeg og vi synes det er nyttig å bli intervjuet, delta i andres podkaster, bidra med artikler, delta på film og TV osv. Det finnes ingen grenser for hvor urokunsten kan bidra til menneskenes liv og utvikling!

Caspar Seip

Bli med på Caspars aktiviteter: