Familie, barn og samliv - oppfølgingsklasse på nett og/eller heldagssamling.

• UROskolen 15 Schwensens gate Oslo, Oslo, 0170 Norway (kart)

Påmelding

Familie, barn og samliv - oppfølgingsklasse på nett og/eller heldagssamling.
Et tilbud til de som har vært på familiekurs med Helge

Oppfølgingsklassen
Denne oppfølgingsklassen er et tilbud til alle som har vært på familiekurs med Helge de siste årene. Det er et tilbud for å holde det vi lærte på kurset varmt og tilgjengelig. Du får også muligheten til å fortelle hvordan det går med superoppgaven(e) din(e) og få inspirasjon og hjelp av de andre som jobber med den samme problematikken som deg. Det vil også være muligheter for å se på det du står oppe i nå og få nye superoppgaver som bringer deg nærmere kjærligheten og tilfredsheten med det livet du har. Kanskje dere også vil knytte bånd og holde kontakten og hjelpe hverandre utenom gruppen

Etterhvert har jeg fått god erfaring med å ha klasser på nett, og det fungerer fint. Jeg ønsker å holde møtene relativt korte, og møtes ofte. Ettermiddagen er kanskje en god tid å få litt påfyll når det gjelder familie, og etter helgen har vi ofte ferske opplevelser vi kan bruke. Klassen vil derfor være mandag ettermiddag fra 1630 – 1800 f.o.m 8. april. 2 mandager utgår. Den ene mandagen (6. mai) er jeg på vandring og den andre (20. mai) er det pinse. Siste mandag blir 10. juni.

Heldagssamling
Det å være sammen når vi er sårbare og har uro synes jeg egentlig er fint. Jeg har jo ofte motstand mot det, men når det ligger til rette for det, gir det meg alltid noe godt. Jeg vil gjerne være med å legge til rette for at vi kan møtes. Så etter oppfølgingsklassen denne våren ønsker jeg å invitere alle de som har vært med på ett eller flere av mine familiekurs til en heldagssamling i Oslo. Jeg har valgt datoen lørdag 15. juni.

På samlingen skal vi bruke tid på det vi gjorde på kurset og i klassen. Vi skal være sammen med de utfordringene vi står overfor i vår familierelasjon – enten det er foreldrene våre, barna våre eller partner. Vi skal møte uroen og gjøre oss klar til sommeren og samvær med familie.

Praktisk informasjon

Oppfølgingsklassen på nett vil bli avholdt på Whereby. Link sendes ut når du er påmeldt.

Tid: Mandager kl 16.30 – 18.00 (2 unntak, se datoer ovenfor)
Tidsrom: 8. april – 10. juni (8 ganger)
Datoer: 8. april, 15. april, 22. april, 29. april, 13. mai, 27. mai, 3. juni, 10. juni

Pris: 3.200,- betales når du melder deg på.

Heldagssamlingen arrangeres i Oslo, mer info om det kommer.

Tid: 15. juni kl. 09.00 – 16.00

Program for samlingen
0900 Kaffe
1000 Faglig
1200 Fri til å nyte egen lunsj i lokalene eller gå ut for å spise lunsj
1400 Faglig
1600 Avslutning

Pris: 1.900,-

NB! Melder du deg på begge deler (oppfølgingsklassen og heldagssamlingen) reduserer jeg prisen og du betaler 4500,-

Påmelding gjøres på LetsReg, klikk her!

6. april

Kreativt kurs med Øyvind